Kontakt broj: +385 (0)1 3694 493 omontess@gmail.com

Plus

Montessori plus

Montessori plus program je Instituta za Montessori pedagogiju osmišljen kao potpora Montessori pedagozima koji rade u vrtićima i školama.

Montessori plus program odvijat će se u nizu konferencija, radionica i tematskih predavanja.

Cilj programa cjeloživotno je produbljivanje i osvježivanje ideja Marije Montessori te preispitivanje osnovnih aspekata vlastitoga rada prema principima Montessori pedagogije.

Program Montessori plus namijenjen je prije svega Montessori pedagozima koji su svoju diplomu stekli na edukaciji u organizaciji Udruge roditelja Maria Montessori i Instituta za Montessori pedagogiju.

Za više informacija o našoj prvoj konferenciji pod nazivom Moja Montessori priča klikni ovdje.

montessori plus
montessori plus konferencija

Moja Montessori priča

Zavirite u teme i predavače koji će vam predstaviti svoju Montessori priču!

Astrid Kaloud-Wiedner

Kako slobodni rad može uspjeti u javnim školama?

Kroz osobna iskustva u austrijskim školama autorica pokazuje da se slobodni rad po načelima Marije Montessori može ostvariti i u redovnim školama – uz jasna pravila, ulogu učiteljice i male, ustrajne korake.

Antonija Krušelj

Umjetnost u Montessori okruženju

„Umjetnost nije samo slikanje – to je način gledanja na svijet.“
U prezentaciji saznajte kako Montessori vježbe boja, kozmičke priče i vježbe tišine oblikuju djecu u istraživače, stvaraoce i promatrače svijeta u njegovoj cjelovitosti.

Dajana Barukčić

U ovom izlaganju govorit ću o iskustvu otvaranja dječjeg vrtića. Ideja je bila spojiti stečeno znanje i principe Montessori pedagogije s vlastitim vizijama rada s djecom. Iako vrtić nije isključivo Montessori vrtić, u svakodnevnom radu koristimo Montessori materijale i njegujemo Montessori principe. Kroz ovakav pristup želimo pokazati da se Montessori materijali i principi mogu uspješno uklopiti u različite odgojno – obrazovne modele i obogatiti rad s djecom.

Irijanda Birin

Osnovna Škola Nova škola razvija djecu kroz alternativni i Montessori-inspiriran pristup obrazovanju. Polazimo od djeteta kao cjeline te njegujemo ravnotežu između kognitivnog, emocionalnog i socijalnog razvoja. Nastavu oblikujemo integrirano, povezujući sadržaje i iskustva, a svakodnevni rad obogaćujemo jutarnjim krugom, praktičnim radom i istraživanjima. Naš je cilj odgojiti radoznalu, odgovornu i empatičnu osobu koja u učenju prepoznaje smisao za život.

Valentina Pikec

U svom izlaganju predstavit ću Pametne ruke – Montessori radionice za djecu od predškolske dobi do četvrtog razreda osnovne škole. Ideja je vrlo brzo prerasla u realizaciju, a program radionica temelji se na igri, konkretnim materijalima i individualiziranom pristupu. Cilj mi je osnažiti djecu u razvoju osnovnih školskih vještina, ali i pokazati koliko Montessori pristup doprinosi njihovoj samostalnosti i unutarnjoj motivaciji.

Ivana Jukić Vidas

Kad mentoriranje postane “montessoriranje”:
primjeri iz fakultetske prakse

Što znači “montessorirati”?
Prof. Ivana Jukić Vidas uvodi novu riječ – “montessoriranje” – kao sinonim za uspješno mentoriranje temeljeno na načelima Montessori pedagogije. U izlaganju donosi iskustva rada sa studentima i mladima kroz istraživački rad, pripremu nastavnog okruženja i razvoj specijaliziranog uma, pokazujući kako se Montessori pristup može primijeniti i u visokom obrazovanju.

Kristina Tanger

Putevima Marije Montessori

Kristina Tanger, Montessori mama, kroz osobno iskustvo majčinstva i profesionalnog razvoja otkriva Montessori filozofiju kao svoj životni kompas. Spojem Montessori pristupa, NLP-a te art i fototerapije, pokazuje kako tišina, introspekcija i rad rukama mogu postati most prema dubljem razumijevanju sebe i djeteta.

Marija Lesandrić

Kako elementi Montessori pedagogije mogu unaprijediti tradicionalnu nastavu?

Istraživanje pokazuje da primjena Montessori pristupa – kroz pripremljenu okolinu, didaktički materijal i ulogu učitelja – može obogatiti razrednu nastavu i olakšati ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda. Posebno se ističe važnost online zajednice Montessori učitelja kao prostora razmjene znanja, iskustava i podrške, što otvara put većoj primjeni ovog pedagoškog koncepta u državnim školama.

Dora Grejza

Montessori pedagogija u različitim kontekstima

Kroz godine rada i istraživanja Dora je razvijala načine kako primijeniti Montessori principe i u okruženjima izvan klasično pripremljene učionice. Od rada s djecom s posebnim potrebama do znanstvenih istraživanja bioetike i profesionalnog razvoja učitelja, iskustva povezuje u cjelinu koju će predstaviti na konferenciji – kroz teoriju, praksu i osobni razvojni put.

Ružica Ivanković i Helena Kukec Grgić

Erdkinderplan

Erdkinderplan ili plan zemljane djece je koncept koji je Maria Montessori osmislila za djecu i mlade od 12. do 18. godine života. Ideja je da djeca u tom razdoblju života uz pratnju odraslih žive na nekom imanju i samostalno privređuju za život uz paralelno školovanje. Od školske godine 2024./25. i naša je škola krenula u Erdkinderplan, a kako čut ćete na izlaganju naših dviju kolegica.

Ana Matijaščić i Irena Lovčanin

Glazbena kultura na Montessori način

Glazba je izraz čovjekovog kreativnog, stvralačkog duha, urođena je svakom čovjeku, poput jezika. Radionica pokazuje kako kroz Montessori materijale i rad po načelima Marije Monetssori ponuditi djetetu na zanimljiv i zaigran način, razumijevanje glazbe.

Skip to content