Kontakt broj: +385 (0)1 3694 493 omontess@gmail.com

My vision of the future is no longer of people taking exams and proceeding on that certification from the secondary school to the university, but of individuals passing from one stage of independence to a higher, by means of their own activity, through their own effort of will, which constitutes the inner evolution of the individual.

Maria Montessori, FROM CHILDHOOD TO ADOLESCENCE

Učenici Montessori škole su tijekom jesenskih i proljetnih mjeseci polazili vanučioničku nastavu na imanju nedaleko od Zagreba.

Na imanju su uz pomoć učitelja i učiteljica učili saditi, okopavati vrt, graditi plastenik, izrađivati sanduk od paleta, po receptu zamiješati sastojke i ispeći kolač od jabuka i palačinke, zalijevati biljke, kositi travu, orezivati voćke i mnoge druge aktivnosti vezane za prirodu.

Sam rad u prirodi su upotpunili raznim natjecateljskim igrama, popunjavanjem listića sa zadacima te dobrom suradnjom!  

Sva djeca koja su sudjelovala u ovakvom načinu učenja, kući su se vratila puna zadovoljstva, sreće i dobrog umora!

Erdkinderplan je koncept koji je razvila Maria Montessori za odgoj i obrazovanje adolescenata, posebno u dobi od 12 do 15 godina.

To je svojevrstan nastavak njezine pedagogije za mlađu djecu, ali prilagođen razvojnim potrebama tinejdžera.

Osnovne ideje Erdkinderplana su život i učenje u stvarnom okruženju, najčešće na farmi ili u seoskoj zajednici, gdje bi učenici učili kroz rad, suradnju i praktično iskustvo.

Naglasak je na samostalnosti, odgovornosti, suradnji i spoju intelektualnog i fizičkog rada. Cilj je odgojiti samostalne, odgovorne i svjesne mlade ljude koji razumiju svoj odnos prema prirodi, zajednici i društvu.

Takav oblik školovanja potiče emocionalni, socijalni i moralni razvoj adolescenata!

Erdkinderplan nije samo obrazovni kurikulum, već i priprema za stvarni život.

Skip to content